Zwroty i reklamacje

Zgłaszanie Reklamacji

  • Reklamacje można składać:
    • Listownie na adres: ul. Brzeska 51A, 32-700 Bochnia.
    • Mailowo na adres: info@armoto.pl
  • Produkty do zwrotu lub reklamacji należy wysłać na adres: AR Moto Magazyn Ul. Trzciana 491 32-733  Trzciana 695 410 174

Procedura Rozpatrywania Reklamacji

  • Aby usprawnić proces reklamacji, zaleca się podanie w zgłoszeniu szczegółowych informacji, takich jak rodzaj i data wystąpienia problemu, oczekiwane rozwiązanie (np. wymiana, zwrot), oraz dane kontaktowe.
  • Sprzedawca może poprosić o dodatkowe informacje lub zdjęcia, jeśli przyspieszy to proces rozpatrywania reklamacji.
  • Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w ciągu 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania.

Gwarantujemy profesjonalną obsługę i możliwość skorzystania z przysługujących praw konsumenta w przypadku braku zgodności produktu z umową.

Pobierz formularz: